Naar La Fortuna - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Familie Weijs - WaarBenJij.nu Naar La Fortuna - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Familie Weijs - WaarBenJij.nu

Naar La Fortuna

Door: Huun

Blijf op de hoogte en volg Familie

10 Augustus 2015 | Costa Rica, Fortuna

Inmiddels is het maandagavond. We zijn vanmiddag om 14.30 na een busreis van 4 uur met weer een vliegende overstap in La Fortuna aangekomen. We zijn weer terug op de toeristische route dat is wel te merken. Het gebied rond de vulkaan Arenal is erg populair. Ook hier weer heel veel tours te maken met allerlei buitenactiviteiten. De vulkaan lag vandaag geheel in de mist, hopelijk is dat morgen beter.

We hebben onze intrek genomen in Arenal backpackers resort. Een 'hostel-resort' met een zwembad. Net als in San Jose in Pangea ook hier weer veel jonge backpackers.

Waarschijnlijk blijven we hier nog twee dagen om het gebied rond de vulkaan te verkennen

We zitten wat hoger dus is het ietsjes koeler met ongeveer 25 graden.
Zojuist een washe van ca 7 kilo naar de laundry service gebracht en Jurre en ik zitten nu in de lounge area wat te chillen tussen de jeugd met nu ook hier en daar een enkele leeftijdgenoot van mij.

Groetjes uit heerlijk Costa Rica.
HJHWJ

• 11 Augustus 2015 - 18:54

Olaf:

what happened 09-09 , sleep all day??

• 11 Augustus 2015 - 18:55

Olaf:

are you guys gonna climb the volcano? Hoe hoog is tie?

• 11 Augustus 2015 - 19:44

Brigitte:

Ha, leuke verhalen allemaal! Ben ook benieuwd naar de foto's. Huub, denk je dat we dit keer meer kunnen zin dan een stipje aan de horizon?

• 12 Augustus 2015 - 00:19

Ellen:

Super wat jullie allemaal zien en meemaken wij zijn zeer benieuwd naar de foto's van al het mooie natuurschoon
    CEFR vanuit een regenachtig Burlington Vermont

• 12 Augustus 2015 - 11:50

Opa En Oma:

Jullie blijven wel erg soepel met al die snellen overstappen .Maar de vulkaan is ook altijd bijzonder,hebben ook gezien super .die was nog een beetje aan het pruttelen wij hadden hele dikke zolen aan .En wij moesten precies lopen zo de gids zei .dat is heel wat jaartjes geleden .gr.Opa en Oma