Van Bangkok weer naar huis - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Familie Weijs - WaarBenJij.nu Van Bangkok weer naar huis - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Familie Weijs - WaarBenJij.nu

Van Bangkok weer naar huis

Blijf op de hoogte en volg Familie

29 Juli 2012 | Nederland, Nederland

Hallo allemaal,

wij zijn weer veilig thuis na een goede reis.

Op onze laatste dag in Bankgkok hebben we nog de Wat Sakhet tempel op de Golden Mount bezocht met een mooi uitzicht over de stad. Daarna zijn we naar het nieuwe deel van Bangkok gegaan met de grote shopping malls en hebben we afgesloten bij McDonalds.

Om 20.00 met de taxi naar het vliegveld, bij elkaar in 20 uur weer thuis.

Het zit er weer op!

Thailand is mooi e afwisselend, we hebben de 'toeristische route' gedaan met goede accommodaties (we hebben overal onder de bedden durven te kijken), vaak zelfs met zwembad. Openbaar vervoer is goed geregeld en soms zelfs luxe. Je kunt er veilig eten en drinken en ook met eten langs de straat hebben we nooit problemen gehad. Daardoor was het anders dan in India iets minder avontuurlijk, wat de kinderen wel lekker vonden. We hebben zoals vooraf bedacht rustig gereisd ondanks de af en toe lange verplaatsingen.

Na Islamitisch Maleisie en Hindoeistisch India was Boedhistisch Thailand anders maar ook weer vertrouwd en echte Aziatische leven blijft geweldig om mee te maken.

We hebben echter al wel voorzichtig bedacht dat de volgende grote reis naar de andere kant van de wereld zal zijn, welke kant weten we nog niet.

Leuk dat jullie ons weer hebben gevolgd en tot ziens,
groetjes,
Huub, Judith, Hilke, Wiebe en Jurre.

• 29 Juli 2012 - 11:37

Bouke:

Welkom thuis allemaal!!!

Wat weer een mooi avontuur in het altijd mooie en verrassende Azië!

We zijn weer benieuwd naar alle verhalen en foto's!

groetjes uit Lent

• 29 Juli 2012 - 11:38

Bouke:

Er was toch wel een prijs uitgeloofd voor degene die het vaakst als eerste en zeker als snelste heeft gereageerd op jullie belevenissen?...... ;-)

• 29 Juli 2012 - 14:25

Annemie:

Goed te lezen dat jullie weer thuis zijn van zo'n heerlijke vakantie!
    Groetjes uit Uden

• 29 Juli 2012 - 14:27

Irma:

Ha, fijn dat jullie zo genoten hebben! Ben benieuwd welke kant het gaat worden....