Kanchanaburi - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Familie Weijs - WaarBenJij.nu Kanchanaburi - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Familie Weijs - WaarBenJij.nu

Kanchanaburi

Door: Huub

Blijf op de hoogte en volg Familie

13 Juli 2012 | Thailand, Kanchanaburi

Sawadee,

Bedankt voor jullie reactie. Blijft leuk aan de andere kant van de wereld.

Bouke, we hebben nog geen kippepoten in de soep gevonden, we blijven zoeken.

Sylvia, speciale groeten van Juud. De discoboot hebben we vanmiddag gezien maar het was lekker rustig aan boord en zolang ze 's middags blijven varen is het goed, maar het weekend gaat nu pas beginnen

Opa en oma, de Thaise fietsen zijn ietsjes aan de lage kant voor mijn athletische lange lijf, maar we doen het er mee.

Vandaag begon zonnig, uitgeslapen, ontbeten in het restaurant aan de straat. Dat blijft toch het leukste. We zaten een paar dagen geleden in een ' luxer' restaurant met de deuren dicht en de veel te koude airco aan en dan kijken we elkaar aan van 'er gebeurd hier helenaal niets. Maar goed, of niet, want toen ging het mis. Jurre keewg een allergische reactie op zijn benen, waarschijnlijk iets in het zwembad. Veel pijn en jeuk. Een uur gekoeld en paracetamol gegeven. We konden daarna wel op pad. Het gaat nu weer een stuk beter gelukkig, voorlopig geen zorgen.

We begonnen op het station om kaartjes voor de nachttrein naar het zuiden te kopen, voor over een paar dagen. Helaas alles volgeboekt. Daar moeten we nog iets anders op verzinnen. Toen naar het war cemetery en het Death railway museum en uiteraard naar De brug over de river Kwai. Historische plek. Toch een goede keus om hier alsnog heen te gaan.

Toen naar de night market om een stuk of wat zonnebrillen te scoren voor weinig en daarna, het was inmiddels 21.00, gegeten.

Wat we morgen gaan doen wetwn we nog niet.

Groetjes, HJHWJ

• 14 Juli 2012 - 17:51

Opa En Oma:

dat kostelijk lijfje van jou heeft wat te verduren met dat fietsen .Wat een pech had Jurre weer ,gelukkig gaat nu toch beter . groetjes opa en oma

• 15 Juli 2012 - 09:33

Hansje:

Sawadee, hopelijk alles goed met Jurre
    Ben net als de rest reuze benieuwd naar
    de foto's. heb wel op internet jullie
    guest house in Chiang Mai gechecked. Zag er erg goed uit. Succes met het vinden van vervoer naar het zuiden.
    Groetjes ook van de rest van de familie