KL - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Familie Weijs - WaarBenJij.nu KL - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Familie Weijs - WaarBenJij.nu

KL

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Familie

14 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

Ongelooflijk uitgeslapen en niet te geloven maar zelfs een beetje koud gehad,tja airco doet wonderen.Jurre voor het ontbijt wakker moeten maken want die "sloot" al om 10.30u.....Het was erg wennen de klamme hitte buiten de kamer en we voelde ons geen van allen topfit...(te lang geslapen waarschijnlijk).op pad om KL (=kuala lumpur)te verkennen.Als eerste de twin towers van KL van de hoogste toren bekeken.Een groot touristenparadijs.Maar vriendelijk en alles strak georganiseerd.Wonder boven wonder niet ziek in de lift...( 276 mt in 58 sec.)Daarna naar een fantastische dierentuintje.Zielige beestjes in te kleine hokjes.Maar omdat het pythons en spinnen waren vond ik het al minder zielig.Frietjes gegeten (jawel ook hier gewoon verkrijgbaar) en op zoek naar little india en china town.erg leuk erg druk maar helaas geen originele dingen kunnen vinden.Voor merkenfreaks een waar paradijs.Lekker gegeten,aantal keer fout gelopen richting guesthouse maar uiteindelijk gevonde. Twee fikse regenbuien gehad maar zelf droog gebleven.Hoewel nat worden helemaal niet erg is.Morgen nog op verzoek van Hilke naar de grote shoppingmals en dan waarschijnlijk de volgende dag weer op pad.Groetjes uit een warm,klam,druk kuala lumpur waar iedereen vriendelijk is.Vooral Jurre doet het erg goed hier,klein blond manneke....

• 17 Augustus 2009 - 11:56

Moi:

hebbie al fotos?? hebbie al bulten?? hebbie al dunne?? hebbie fotos met mobiel gemaakt - doorzenden?? ik heb wel fotos, niet o shocking,, knap hoor dat lift adventure

see you, be carefull out there\!!