Naar Siem Reap - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Familie Weijs - WaarBenJij.nu Naar Siem Reap - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Familie Weijs - WaarBenJij.nu

Naar Siem Reap

Door: Huub

Blijf op de hoogte en volg Familie

23 Juli 2019 | Cambodja, Khett Siem Reab

Donderdag 18 juli
de bus vetrekt om 10.00 dus we kunnen heel rustig aan doen. Jurre heeft geen honger, voelt zich niet lekkee en drinkt alleen wat water. Dat komt er al snel weer uit. Toch last van dat Indiase eten van gisterenavond. Er is een 'pick up' geregeld en we worden ook nu weer netjes naar het busstation gebracht. Jurre spuugt nog snel het laatste water voor een etens kraampje uit voordat hij instapt. Niemand die er naar omkijkt, die man achter de kraam knikt nog eens vriendelijk. Overigens niet lekker voor busreis.

Die reis duurt een uurtje langer dan gehoopt en om 15.00 arriveren we in Siem Reap. Ook hier worden we weer opgehaald door twee tuktuks van het hostel The Cashew Nuts. Mooie naam.

We rusten wat uit en ook Judith voelt zich niet lekker, maar niet van het eten denkt ze.
Dus gaan Wiebe, Hilke en ikke de stad in om een hapje te eten. We belandden in het centrum waar Pub Street meer licht geeft dan de rest van de sta bij elkaar. Veel neon, restaurants en bars en ook her en der donderende bassen en live muziek. Kortom hier gebeurd het. We eten wat en drinken een biertje en een mojito die wordt 'geshaked' door de muziek van de buren, die ook Bizzy lijken te kennen. Gezellig sfeertje.

Om een uur of negen zijn we terug in het hostel en besluiten we dat we eerst kijken hoe het met Jurre en Judith gaat voordat we plannen maken.

Groetjes,
HJHWJ

• 23 Juli 2019 - 15:38

Irma:

Hopelijk knappen ze weer goed op.
    Zodat jullie verder kunnen reizen.
    Irma.

• 23 Juli 2019 - 16:45

AAnnemie:

Ik hoop dat Judith en Jurre weer snel opknappen!
    en dan een mooie reis verder. Annemie