Laatste dag Las Vegas en naar huis - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Weijs - WaarBenJij.nu Laatste dag Las Vegas en naar huis - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Weijs - WaarBenJij.nu

Laatste dag Las Vegas en naar huis

Door: Huub

Blijf op de hoogte en volg Familie

22 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

We slapen uit tot maar liefst 09.30. Jurre en ik halen koffie, thee en hot chocolate beneden in het hotel en dan gaan we naar het rooftop zwembad. Overigens hebben we vanuit onze kamer uitzicht op het begin van de Las Vegas Boulevard oftewel de Strip. Het is warm en als het begint te betrekken rijden we de stad in. We brunchen om 15.00 op het foodcourt van het Venetian hotel (incl. blauwe luchten en kanalen) pizza en aziatisch en lopen nog wat rond. Terug naar het hotel voor nog een paar uur zwembad tot 20.00 en dan weer de stad in. We pikken nog wat hotels mee en zien de fonteinen bij het Bellagio. Een laat 'diner' om 22.30 bij de Mac en dan liggen we om 00.30 in bed. Het zit er op, morgen vliegen we naar huis.

Vrijdagochtend staan we om 7.20 op. Tassen inpakken en proberen om zoveel mogelijke gekochte spullen mee terug te nemen. We wassen de auto nog even snel in een self service carwash want het is een enorme puinhoop en om 10.30 leveren we de auto in en een half uur later staan we op het vliegveld. De terugreis gaat voorspoedig, ook de overstap in Minneapolis waar we maar 1 uur tijd hebben gaat goed.

Inmiddels zijn we weer veilig thuis.
We hebben weer een onvergetelijke vakantie gehad. Zowel de Amerikaanse steden als de uitzonderlijk mooie natuur vonden we geweldig. Ook Amerika zelf is ons ook prima bevallen. Misschien komen we nog wel een keer terug want we hebben veel overgeslagen. Het kamperen ging prima, vaak midden in de natuur zonder faciliteiten. Af en toe een motel of hotel was lekker. De afstanden waren best groot zodat we ruim 5000km hebben gereden.
We kunnen gaan dromen over de volgende reis. Misschien wel naar de andere kant van de wereld. Nieuw Zeeland of Australie.

Leuk dat jullie ons weer hebben gevolgd en bedankt voor alle reacties. Die waren erg leuk om te lezen.

• 25 Augustus 2014 - 00:04

Hetty:

Welkom terug!

• 26 Augustus 2014 - 12:29

Olaf :

al gelezen / gehoord over die aardbeving eergisteren? noord van SF in Nappa Valley

goed dat jullie weer heelhuids thuis zijn

wij horen het wel als de vakantie foto's op orde zijn................

see you all soon

Olaf en Hansje