Eerste week - Reisverslag uit Andenes, Noorwegen van Familie Weijs - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Andenes, Noorwegen van Familie Weijs - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: Huub en Hilke

Blijf op de hoogte en volg Familie

14 Juli 2011 | Noorwegen, Andenes

Daar zijn we dan eindelijk met ons eerste verslag. Geen internet beschikbaar, op twee campings lag het er uit, kortom in India was dat beter.

De eerste vrijdag tot boven in Duitsland, de tweede dag naar Stockholm. Daar zijn we een dagje gebleven, mooie stad met heel veel h&m's. Omdat het weer lekker was besloten we ietsjes hoger (230Km) aan zee een extra dagje in te plannen. En lekker was het. Wiebe en Jurre hebben zich prima vermaakt met een vis netje.

Daarna door naar de Lofoten. Een erg mooie route over de E6 met een overnachting 300km boven Trondheim.
Bijna met onze tenen in het water, waar Jurre en Wiebe een cursus vissen hebben geleerd van een man.

Het weer werd helaas steeds slechter en gisteren bij aankomst op de camping stormde het met regen en een frisse 9 graden. Hadden we maar naar Zuid Frankrijk moeten gaan.:-)

Ondanks dat hebben we besloten in ieder geval nog een dagje hier te blijven. Het weer wordt beter en we willen niet weer verkassen. Dik aankleden en gewoon op pad!

• 14 Juli 2011 - 10:29

Ilona:

Typisch Scandinavisch weer toch??!! ;D Hier is het nu heerlijk zonnig en 20 graden, morgen grauw, regen en maar 13 gr......
    Geniet van het mooie Noorwegen!

Vi ses!

PS, ben zondag 31 juli 's middags vrij...zou leuk zijn als we elkaar dan kunnen treffen!!

• 14 Juli 2011 - 14:12

Opa En Oma :

Ik dacht het wel dat jullie geen verbinding konden krijgen .Maar dat weer dat is iets minder leuk .Dat de jongens zo aan het vissen zijn geslagen dat is pas gaaf ,dan hebben jullie lekker vis bij het eten HEERLIJK Hier is het weer super slecht het lijkt wel najaar .doe aan iedereen de groetjes van Opa en Oma

• 14 Juli 2011 - 15:20

De Vermeertjes:

Het weer is hier niet veel beter.
    Fijn dat het allemaal goed gaat en dat jullie lekker genieten. Nog veel plezier