Aangekomen in Kochi - Reisverslag uit Rijen, Nederland van Familie Weijs - WaarBenJij.nu Aangekomen in Kochi - Reisverslag uit Rijen, Nederland van Familie Weijs - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Kochi

Door: Hilke en Jurre

Blijf op de hoogte en volg Familie

12 Augustus 2010 | Nederland, Rijen

Hilke: We zijn om 6:30 op gestaan en om 7:30 weg gereden naar Schiphol. Alle vliegtuigen vlogen op schema. We hebben wel veel kotszakjes gebruikt. Toen we eenmaal aangekomen waren in Kochi kregen we een onverwachte lunch aangeboden. We hebben er van genoten. Vermoeid keken we in de drukke straten van Kochi. Het ruikt overal heel appart en iedereen wil met ons op de foto. Nu zitten we te wachten op ons diner. En op het slapen.
Jurre: opa heb je de konijnen al gedaan ? en vinden ze het lekker?

Groetjes uit een warm land!!

• 12 Augustus 2010 - 17:08

Brigitte:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Het bed zal heerlijk liggen denk ik, oogjes dicht en snaveltjes toe.....Oja ik vertrek zondagochtend naar zweden voor een 12daagse kanotocht met wild kamperen. Tja ik dacht als jullie toch niet naar zweden gaan dan doe ik het wel.....ik kan jullie dus nog een paar daagsjes volgen en dan ben ik ook pleitte.
    groeten, Brigitte

• 13 Augustus 2010 - 07:48

Opa En Oma :

Dag schatten fijn dat jullie goed zijn aangekomen .Geniet er van .Ja Jurre Opa heeft de konijnen goed verzorgd .Groetjes

• 13 Augustus 2010 - 18:47

Irma:

Inderdaad, fijn jullie goede aankomst gisteren. Laat ik nu vanavond op de tv zien een snake boot race in Nederland! Had er nog nooit van gehoord en nu ook hier, maar volgens mij minder spectaculair (wat ik zag op internet in jullie gebied). Geniet verder!
    Groetjes,