laatste dagen - Reisverslag uit Benaulim, India van Familie Weijs - WaarBenJij.nu laatste dagen - Reisverslag uit Benaulim, India van Familie Weijs - WaarBenJij.nu

laatste dagen

Door: jarige juud en Hilke

Blijf op de hoogte en volg Familie

01 September 2010 | India, Benaulim

Bedankt voor alle felicitaties!!Heerlijk hoor wakker worden met zonnetje en zingende kids.Maar waar waren we gebleven.De eerste dag lekker van de zon genoten.Dag erna naar Panaji geweest.Stadje viel tegen maar wel heerlijk geluncht in een portugese sfeer.Gisteren langs het strand gelopen om uiteindelijk in Palolem te belanden.Niet lopend want dat was te ver.Met een vriendelijke strandtent eigenaar die ons naar Cavelosum heeft gebracht toen met de gratis pont over.Daarna gingen we de fout in en hebben een heel eind in de hitte moeten lopen.Maar zo wel het echte leven in Goa gezien.Eenmaal op de " grote" weg een bus gepakt naar Betul.We dachten dat we vandaaruit wel gemakkelijk naar palolem konden komen .Maar helaas niet.Gelukkig werd er voor ons een taxi gebeld en zijn we alsnog in Palolem beland.Een plaatsje wat redelijk toeristisch was.tot onze verbazing.Weer heerlijk geluncht,gewandeld ,nog wat geshopt en lekker luxe met de taxi terug naar het huisje.Waar het flink was gaan regenen zeg maar gerust stormen..En vandaag gelukkig lekker weer met af en toe een flinke bui.Net gebak gegeten ivm met mijn verjaardag.Hopelijk vandaag nog veel zon want morgenmiddag zit het er weer op voor ons ...(helaas)Morgem om 17u de trein naar Mumbai waar we dan zo rond 6u aan hopen te komen.Daar nog een dagje lanterfanten en dan met vliegtuig weer terug.(inmiddels snakkend naar een crackertje kaas, een boterham met hagelslag,broodje kroket/frikandel)

Heel veel groetjes vanuit het witte strand (helaas met een beetje olie) met palmbomen,strak zonnetje en happy people.Doeiiiiiiii

• 01 September 2010 - 15:45

Brigitte:

ik heb huub ook al gesmst maar......judith van harte met je verjaardag ! vorig jaar maleisie en nu india toe maar hoor !! bij de german bakery geweest voor taart ? geniet van de laatste uren zon en tot gauw !!!

Brigitte

• 01 September 2010 - 16:08

Irma:

Judith,
    Profiviat met je verjaardag! En dat in zo'n bijzondere omgeving, geniet nog het laatste stukje en een heel goede thuisreis. Daar wachten vast de door jou zo verlangde lekkerheden.

• 01 September 2010 - 17:12

Opa En Oma:

Zo te zien een hele leuke dag gehad .Jij vindt wel jammer om naar huis te komen ,maar wij niet hoor .Wij kijken naar jullie uit .Nogmaals proficiat Groetjes en tot zaterdag