Twee dagen in en rond Kochi - Reisverslag uit Rijen, Nederland van Familie Weijs - WaarBenJij.nu Twee dagen in en rond Kochi - Reisverslag uit Rijen, Nederland van Familie Weijs - WaarBenJij.nu

Twee dagen in en rond Kochi

Door: Huub

Blijf op de hoogte en volg Familie

14 Augustus 2010 | Nederland, Rijen

Gisteren (vrijdag) hebben we rondgetourd in KOchi. Matancherry Palce gezien, oud met veel Hindoe muurschilderingen. Daarna gelunched in Solar Cafe aan de Bazaar Road, waar speciaal wordt gekookt met gefilterd water, lekker veilig voor onze gevoelige magen (dat gaat nog goed). 's middags om 17.00 naar een Karthakali voorstelling geweest. Typisch voor de provincie Kerala. Eerst een uur! werd er geschminkt en daarna muziek gemaakt en gedanst, erg mooi.

Vandaag zijn we naar de start van het 10 daagse Onar festival geweest. Een lokaal festival waar we de een bijzondere attractie waren en zeer vaak op de foto werden gezet, gefilmd en waar Wiebe en Huub een interview hebben gegeven voor de regionale tv (kijken vanavond!). Daarna na de Nehru boat race, een geweldige happening waren heel de provicie voor uitloopt en ook vanuit heel India mensen komen kijken. Ook de president was aanwezig, we zaten op 50 m afstand tegenover haar. De ambiance was indrukwekkend en de botan zeer mooi en dan werd er ook nog een wedstrijd gevaren.

Zojuist Italiaans gegeten zowaar. Nu gaan we terug naar Beena waar onze gastheer Sheeba ons in de watten legt. Morgen vertrekken we voor een dag en een nacht op een houseboat vanuit Allepey. Daarna zien we wel weer.

Groetjes uit een warm India.

• 14 Augustus 2010 - 14:53

Bouke:

Namasté,

Wat een geweldige belevenissen!!!
    Ben best een beetje jaloers ;-)

Leuk dat jullie zelf zo'n belangstelling hebben. Tjsa, herken ik ook wel een beetje van Nepal.

Heel veel plezier verder en lekker genieten!!!!

groetjes,
    Bouke

• 14 Augustus 2010 - 14:55

Bouke:

....oh ja,

nu jullie weg zijn, Brie naar Zweden gaat, dat ik .....ik ga maar eens de bergen opzoeken en ga volgende week een weekje wandelen hoog in Zwitserland.....Ik kan jullie dan dus één week niet volgen, maar misschien kan ik daar toch nog ff intermeppen....

groetjes,

• 14 Augustus 2010 - 19:34

Brigitte:

huubje ik heb je sms ontvangen en sms je ook nog wel even maar ik vlieg morgen om 7 uur 's ochtends naar oslo en dan ongeveer 2 uur ten oosten van oslo naar grens met zweden en daar start de kanotocht...... dus tot eind augustus....ik ga met SNP en met een groep mee. Jullie verhalen klinken goed !! Judith, is het boek al uit ?

• 15 Augustus 2010 - 08:01

Opa En Oma:

Super allemaal wat jullie te zien krijgen .Genieten ,nogmaals genieten .Groetjes

• 15 Augustus 2010 - 08:13

Riet:

Wat geweldig: nu al 2 filmsterren in de familie!
    Geweldig wat jullie daar zien en nog te zien krijgen. geniet ervan. groetjes.

• 15 Augustus 2010 - 14:19

Felix:

he wieb zo te horen heb je t leuk ist mooi vast wel :p

• 15 Augustus 2010 - 14:20

:moon: hihi

• 15 Augustus 2010 - 14:22

Felix:

je moet di is invullu op hyves :moon: