Cherating - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Familie Weijs - WaarBenJij.nu Cherating - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Familie Weijs - WaarBenJij.nu

Cherating

Door: Judith Hilke

Blijf op de hoogte en volg Familie

19 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

Jeetje we hebben veel te vertellen zeg.Wat hebben we allemaal gedaan....
Wiebe achtervolgt door een hond en een aap!! Is allemaal goed gekomen.s' avonds op pad om naar de schildpadden te gaan kijken.Wisten wij veel wat we moesten verwachten.Een heeeeeeeele grote mama-schildpad gezien die eitjes aan het leggen was in het zand.Wel 81 eitjes zoals Jurre in het maleisisch heeft geteld.Daarna mochten we de kleine turteltjes op het strand zetten zodat ze naar de zee konden sprinten.Prachtig om mee te maken.Misschien hebben wij wel die ene schildpad in het water gebracht die het uiteindelijk gaat overleven (en dat op de 1000 kleintjes,het leven is hard)Laat op bed want we waren pas om 24.00u thuis.Heerlijk uitgeslapen,gezwommen,gegeten,geluierd om s' avonds naar de fireflighs te gaan kijken (vuurvliegjes dus).Heel mooi om te zien.Ze hebben favoriete bomen om in te zitten dus het lijkt dan net een beetje kerstmis.Al scheurend met de boot over de rivier in het donker.Daarna nog wat gedronken bij Jurre zijn vriendin,tja het eerste huwelijksaanzoek is binnen.Vandaag lekker geluierd,gezwommen (zelfs Hilke!! wat enkele kwalletjes

• 20 Augustus 2009 - 06:47

Opa En Oma :

Wat fijn dat het bij jullie zo goed gaat ,jullie bleven wel heel wat .Ik heb nog nooit zo trouw achter de P.C gezeten als nu .Judith jou fiets is al gemaakt hij staat al te springen om gebruikt te worden .maar jij even niet .Het gaat jullie goed ,wij volgen jullie op de voet .Kusjes van opa en oma

• 20 Augustus 2009 - 21:27

Hansje:

mooie beesten he die grote schildpadden. ben benieuwd naar de foto's. heb net als anderen even gegoogled hoe het er uit ziet in cherating en ben een beetje jaloers (beetje veel) genieten jongens!!! tot schrijfs