Van KL naar Cherating (van chaos naar rust) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Familie Weijs - WaarBenJij.nu Van KL naar Cherating (van chaos naar rust) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Familie Weijs - WaarBenJij.nu

Van KL naar Cherating (van chaos naar rust)

Door: Huub

Blijf op de hoogte en volg Familie

17 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

We hadden vooraf al gezegd dat er een dag zou komen dat er een bus niet zou rijden of dat er een kapot zou gaan, maar allebe tegelijk ws net nodig, het gebeurde wel. Om 8.00 ging de wekker, inpakken, ontbijt met toast en jam (en ranja ipv orange juice - foutje van Huub). Met de taxi voor 2 euro naar Pudaraya bus station in het centrum van de stad. We waren ruim op tijd maar na twee uur wachten nog geen bus. OP naar het ticket counter. Bus was uitgevallen, maar 10 minuten later zaten we wel in een andere bus naar Cherating ("this is Malaysia"). Een half uur na vertek ging de bus kapot. Met veel moeite toch hersteld want iedereen heeft er verstand van vertrokken maar met weinig hoop dat het goed zou gaan. Dat ging het wel en we waren om 16.30 op het busstation van Kuantan, waar we een taxi namen naar Cherating. Drie kwartier later zaten we in een huisje aan het strand aan de baai van Cherating (oostkust). Soms zit het mee, soms zit het tegen. Gegeten in Duyong restaurant aan het strand.

• 17 Augustus 2009 - 06:49

Ellen:

uiteindelijk toch allemaal weer goed gekomen. Dat kunde zo eens hebben.

Ellen,Chris,Femke en Rinske

• 17 Augustus 2009 - 08:05

Opa En Oma :

Dat is toch even afzien ,wij weten wat het is om op een bus te wachten die niet komt .Maar gelukkig voor jullie dat alle toch nog goed gekomen is .En een huisje aan het strand ,wat wil je nog meer Groetjes opa en oma

• 17 Augustus 2009 - 18:30

Sietske:

Hopelijk kunnen jullie op het strand lekker bijkomen van alle belevenissen tot nu toe en je alvast opmaken voor de volgende??? Lekker genieten, mooie zandkastelen bouwen en snorkelen?? Groetjes !

• 17 Augustus 2009 - 20:26

Annemie:

Mooi dat het toch goed komt. Lijkt me erg leuk een huisje op het strand.
    Genieten jullie er maar van! Groetjes

• 17 Augustus 2009 - 21:36

Irma:

Hoi allemaal,
    Lekker genieten aan het strand, heb even gekeken met maps.google. Wat is de hele wereld soms toch naar je toe te halen.
    Lekker eten? Het doet me aan Vietnam denken, veel noedels??
    Groetjes weer vanuit heel Hollands Boxtel, Irma